Általános Szerződési Feltételek - Egyéni vásárlók számára
Sütik

Általános Szerződési Feltételek

Egyéni vevők (a továbbiakban Vásárló) általi, kis tételben történő vásárlásokra vonatkozó
Általános Szerződési Feltételek

A weboldal üzemeltetője

ÖKO-Játék Kft.(Továbbiakban: Vállalkozó)

TEAOR szám:4791 Mikulás csomag összeállítás és szállítás

8230 rendezvényszervezés

Székhely cím: 1124 Budapest, Thomán István utca 4.

Adószám: 22718121-2-43

Cégjegyzékszám: 01-09-940407

Bank: K&H Bank 10401048-50526752-69511006

Honlapunk az alábbi domain neveken elérhető:mikulascsomag.hu, mikulascsomag.com

Az áruházban előre összeállított mikulás csomagok vásárolhatók.

A Mikulás Központ Magyarország - ÖKO-Játék Kft - által készített mikuláscsomagok közvetlen felhasználásra készülnek, kereskedelmi forgalomba való helyezésük és ilyen formán a továbbértékesítésük szigorúan tilos és jogi következményeket von maga után!

Szolgáltatásunk nem terjed ki a csomagokban megtalálható édességek, élelmiszerek előállítására/gyártására. Amennyiben saját gyártású terméket teszünk a csomagba, úgy azt minden esetben jelezzük a termék adatlapján. Az élelmiszer jellegű termékeket nagykereskedelmi mennyiségben vásároljuk, és mikulás csomagjainkat ezen termékekből állítjuk össze.

Árak, költségek

Az áruházban feltüntetett árak bruttó árak, amelyekhez a megrendelt mennyiség függvényében szállítási költséget számítunk fel. A szállítási költség a megrendeléssel együtt egyenlítendő ki.  

A teljes fizetendő összeg a rendelés véglegesítése előtt ellenőrizhető. 

Áraink a webáruházban leadott megrendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett tüntetünk fel. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. 

A szállítási költség a folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba történne az árak kezelésénél, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. 

Vásárlás és fizetés

Webáruházunkban lehetőség van regisztrációval, illetve regisztráció nélkül is vásárolni. A termékeket kizárólag bankkártyával lehet kifizetni a SimplePay rendszerén keresztül. A SimplePay üzemeltetője és nyújtója az OTP Mobil Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (OTP Mobil Kft.).

Adatvédelmi információ az Adatkezelési Nyilatkozat oldalon elérhető: https://mikulascsomag.hu/cegadatok/adatvedelem

SIMPLEPAY Adattovábbítási nyilatkozat: https://mikulascsomag.hu/cegadatok/adatvedelem/simplepay

Regisztrált Vásárlóink adatait a hatályos jogszabályoknak és GDPR-nak megfelelően kezeljük. 

Ügyfélszolgálat elérhetősége:

E-mail: info@mikulascsomag.hu 

Telefon: 70 / 611 0922 (munkanapokon, hétfőtől-péntekig, 9:00-17:00 között)

A rendelés folyamata

A webáruházban lehetőség van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A kiválasztott termékre kattintva megtekinthető annak bővebb ismertetője. Vásárlási szándék esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba kell helyezni. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtekinthetőek a vásárlás során kosárba helyezett termékek, a szállítási költség, valamint a számla végösszege. Itt leellenőrizhető a rendelés helyessége, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosítani, javítani lehet. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése

Ha a Vásárló megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen a "Megrendelem" gombra szükséges kattintania. 

Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.

Ha a Vásárló korábban már vásárolt áruházunkban, úgy kérjük, adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor a vásárláshoz szükséges adatainak megadása szükséges, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie.

Vásárláskor a következő adatokat kell megadni:

  • Név (vezetéknév, keresztnév)
  • e-mail cím,telefonszám
  • Jelszó (opcionális, csak fiók létrehozás esetén kitöltendő)
  • számlázási cím adatai,
  • szállítási cím adatai (ha eltér a számlázási címtől)

Sikeres vásárlás esetén visszaigazoló e-mailt küldünk.

A regisztrációt kérő, illetve regisztráció nélküli vásárlás folyamata megegyezik, de regisztráció nélküli vásárlásokhoz nem kérünk jelszót, és ügyfél fiókot sem hozunk létre. 

Visszaigazolás

Minden rendelésről rendszerünk automatikus e-mailes visszajelzést küld.

Fizetés

Webáruházunkban kizárólag bankkártyás fizetés lehetséges. Webáruházunk részére a Stripe biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét. A fizetés közvetlenül a Stripe által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán. Weboldalunk a Vásárló kártya-, illetve a mögötte álló számlaadataidnak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége:

  • Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)
  • Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
  • Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni!)

Áruházunkban az alábbi kártyatípusokkal fizethet:

  • MasterCard (dombornyomott)
  • Visa (dombornyomott)
  • American Express (dombornyomott)
  • Electron (nem dombornyomott) Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz! Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A szerződésre magatartási kódex nem vonatkozik. Az ÁSZF szerinti szerződés létrejön a regisztrációval, vásárlással vagy más meghatározott tevékenységgel, amely érinti a weboldalt. A webáruház szolgáltatásainak igénybevételével Vásárló elfogadja az ÁSZF-ben foglaltakat. A webáruházban rendelést csak 18 éves életkor feletti teljes cselekvőképességgel rendelkező magánszemély adhat le.

A csomagok tartalma

A csomag tartalmai között minimális eltérés előfordulhat; az általános összeállítási szabályként Vállalkozó a „több lehet, kevesebb soha” elvhez tartja magá. Mivel sok esetben idényterméktől van szó, előfordulhat, hogy a csomagban megnevezett 30 g-os Mikulás már nem kapható. Ebben az esetben (külön megállapodás nélkül) nagyobb (40-50-60 g-os) kerül a csomagba. A jó minőségű tejcsokoládé mikulások (Tibi, Smarties, Szerencsi, Kinder, Boci, Milka, Nestle, Balaton) egymással helyettesíthetők.

Visszavétel, csere

Tekintettel arra, hogy mikulás csomagjaink tartalmának meghatározó része élelmiszer, ezért általános szabályként alkalmazzuk a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdése d) pontját, amely szerint (…) “a romlandó vagy a minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog.”

Esetlegesen hibás vagy sérült mikulás csomag visszavételére természetesen lehetőség van az alábbiak szerint:

  • Az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatos költség (visszaküldés postaköltsége) a Vásárlót terheli.
  • Az áru beérkezése és ellenőrzése után a megrendelés összegét haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatérítjük.

Mikulás csomagot csak abban az esetben cserélünk, ha a mikulászsák igazolhatóan sérült állapotban érkezett meg a Vásárlóhoz. Ennek feltétele, hogy a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (futár) jelenlétében derüljön ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett

Vállalkozó kijelenti, hogy minden joggal elvárható módon gondosan ügyel arra, hogy a csomagba kizárólag érvényes szavatosságú élelmiszer kerüljön.

Tekintettel arra, hogy a nagykereskedésben vásárolt termékek egyesével történő vizsgálata nem lehetséges, ezért Vállalkozó az erre vonatkozó felelősséget elhárítja. Amennyiben a csomagban véletlenül mégis lejárt szavatosságú élelmiszer volt megtalálható a Vállalkozó önhibáján kívül, akkor díjmentesen új, teljes, az eredeti megrendeléssel megegyező csomagot küldünk az alábbi feltételek teljesülése esetén:

Szükséges annak igazolása a Vásárló részéről, hogy a csomagban valóban lejárt szavatosságú élelmiszer volt megtalálható. Ennek igazolása történhet mobiltelefonnal készített fotó által, amelyen jól látható a lejárt szavatosságú termék csomagolásán a dátum.

Fontos, hogy kizárólag eredeti, nem manipulált, digitális fotókat fogadunk el, amely file-ban megtalálhatók az eredeti metaadatok.

A csomagban található szaloncukor csomagolásán - annak csomagolási jellege miatt - a szavatossági idő nem feltüntethető. A megfelelő szavatossági idő igazolására Vállalkozó dokumentációjában az azt igazoló dokumentumok rendelkezésre állnak, és vitás esetben Vállalkozó ezzel igazolja a szaloncukor megfelelő minőségét.

Bármilyen sérülést, tartalom hiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia. Utólagos tartalom hiányért, esetleges sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk.

Megrendelés törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor azonnal automatikus értesítést küldünk a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a Vásárló között létrejött szerződésnek. Csupán jelzés, hogy a rendelési igényt rendszerünk regisztrálta és továbbította az illetékes munkatárs felé.

Amennyiben ez az e-mail üzenet 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a Vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek. Ez alól kivételt képeznek az alábbi szolgáltatások e-mail címei: freemail.hu, citromail,hu, hotmail.com, tekintettel ezen ingyenes email címek megbízhatatlan működésére.

Megrendelés módosítása

A weboldalon keresztül leadott megrendeléseket ügyfélszolgálati telefonszámunkon lehet módosítani vagy törölni a megrendelés leadásától számított 2 órán belül. Tekintettel arra, hogy a mikulás csomag szezonális termék, egy adott időszakban rendkívül sok megrendelést teljesítünk. Emiatt a megrendelés leadásától számított 2 órán túli módosítási kéréseket nem tudjuk teljesíteni.

Szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a Vásárlót tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A Vásárló a feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

Termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. Az áru visszaküldésének költsége a Vásárlót terheli, utánvéttel feladott csomagokat nem veszünk át.

Visszavételi cím: 5200 Törökszentmiklós, Kossuth L. u. 273.

Utoljára frissítve: 2023. október 2.

Weboldalunkon (sütiket) cookie-kat használunk. Ezek működéséről bővebben itt olvashat.