Szállítási információk
Sütik

Szállítási információk

Szállítási információk, díjak

Az itt leírt szállítási információk, díjak és feltételek kizárólag a kis mennyiségű (maximum 15 db), a mikulascsomag.hu weboldalon leadott és kifizetett megrendelésekre vonatkoznak.

Nagy mennyiségű megrendelésekre a cégekre, intézményekre vonatkozó ÁSZF-ben leírtak vonatkoznak.

A weboldal üzemeltetője:

ÖKO-Játék Kft.
(Továbbiakban: Vállalkozó)

TEAOR szám:

  • 4791 Mikulás csomag összeállítás és szállítás
  • 8230 rendezvényszervezés

Székhely cím: 1124 Budapest, Thomán István utca 4.

Adószám: 22718121-2-43

Cégjegyzékszám: 01-09-940407

Bank: K&H Bank 10401048-50526752-69511006

Honlapunk az alábbi domain neveken elérhető:

  • mikulascsomag.hu
  • mikulascsomag.com

Szállítási szerződött partnerünk a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.
Rövid név: GLS Hungary Kft., Cím: 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2., E-mail: info@gls-hungary.com, Cégjegyzékszám: 13-09-111755, Adószám:12369410-2-44 (továbbiakban: Futárcég).

A csomag személyes átvételére nincs lehetőség, a csomagok kézbesítése kizárólag házhozszállítással történik.

Webáruházunkban kizárólag bankkártyás fizetés lehetséges. Utánvétes fizetés nincs.

A termékek kiszállítási ideje 3-6 munkanap. Ez az adat tájékoztató jellegű.

A szállítási díjak a rendelt csomagok súlya szerint változik. A pontos szállítási díjakról a webáruházban a rendelés menete során tájékozódhat.

Kiszállítást csak Magyarország területén vállalunk.

A megrendeléseket a GLS Hungary Kft. szállítja ki rugalmas kézbesítés keretén belül, munkanapokon 8-17 óra között a Vásárló által megadott címre.

A Futárcég három alkalommal kísérli meg a csomag kézbesítését.

A csomagok útjáról az alábbi módon tájékoztatjuk vevőinket:

  • e-mailben értesítést küldünk, amikor a kész csomagokat átadjuk a Futárcégnek.
  • a Futárcég e-mailben értesítét küld, hogy a következő munkanapon (de legkésőbb 48 órán belül) csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagkövetéshez szükséges csomagszámot. A csomag nyomonkövetése ezen a linken lehetséges
  • e-mailben értesítést küld a Futárcég a kiszállítás napjának reggelén, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. GLS call center ügyfélszolgálat: munkanapokon 07:00 – 20:00 óráig: +36 29 88 67 00

Ha nem sikerül a kézbesítés:

A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzetteknek. Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban, illetve visszautasíthatja a csomag átvételét.

Fontos, hogy a termékeket átvétel előtt a futár előtt vizsgálja meg mennyiségileg és minőségileg.

A termékeken észlelt esetleges sérülések esetén jegyzőkönyv felvételét kell kérni. A jegyzőkönyvet a futárral minden esetben alá kell íratni.

Utoljára frissítve: 2021. október 29.

Weboldalunkon (sütiket) cookie-kat használunk. Ezek működéséről bővebben itt olvashat.