Szállítási információk, díjak
Az itt leírt szállítási információk, díjak és feltételek kizárólag a kis mennyiségű (maximum 15 db), a mikulascsomag.hu weboldalon leadott és kifizetett megrendelésekre vonatkoznak.
Nagy mennyiségű megrendelésekre a cégekre, intézményekre vonatkozó ÁSZF-ben leírtak vonatkoznak.
A weboldal üzemeltetője:
ÖKO-Játék Kft.
(Továbbiakban: Vállalkozó)
TEAOR szám:
- 4791 Mikulás csomag összeállítás és szállítás
- 8230 rendezvényszervezés
Székhely cím: 1124 Budapest, Thomán István utca 4.
Adószám: 22718121-2-43
Cégjegyzékszám: 01-09-940407
Bank: K&H Bank 10401048-50526752-69511006
Honlapunk az alábbi domain neveken elérhető:
- mikulascsomag.hu
- mikulascsomag.com
Szállítási szerződött partnerünk a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.
Rövid név: GLS Hungary Kft., Cím: 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2., E-mail: info@gls-hungary.com, Cégjegyzékszám: 13-09-111755, Adószám:12369410-2-44 (továbbiakban: Futárcég).
A csomag személyes átvételére nincs lehetőség, a csomagok kézbesítése kizárólag házhozszállítással történik.
Webáruházunkban kizárólag bankkártyás fizetés lehetséges. Utánvétes fizetés nincs.
A termékek kiszállítási ideje 3-6 munkanap. Ez az adat tájékoztató jellegű.
A szállítási díjak a rendelt csomagok súlya szerint változik. A pontos szállítási díjakról a webáruházban a rendelés menete során tájékozódhat.
Kiszállítást csak Magyarország területén vállalunk.
A megrendeléseket a GLS Hungary Kft. szállítja ki rugalmas kézbesítés keretén belül, munkanapokon 8-17 óra között a Vásárló által megadott címre.
A Futárcég három alkalommal kísérli meg a csomag kézbesítését.
A csomagok útjáról az alábbi módon tájékoztatjuk vevőinket:
- e-mailben értesítést küldünk, amikor a kész csomagokat átadjuk a Futárcégnek.
- a Futárcég e-mailben értesítét küld, hogy a következő munkanapon (de legkésőbb 48 órán belül) csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagkövetéshez szükséges csomagszámot. A csomag nyomonkövetése ezen a linken lehetséges
- e-mailben értesítést küld a Futárcég a kiszállítás napjának reggelén, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. GLS call center ügyfélszolgálat: munkanapokon 07:00 – 20:00 óráig: +36 29 88 67 00
Ha nem sikerül a kézbesítés:
A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzetteknek. Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban, illetve visszautasíthatja a csomag átvételét.
Fontos, hogy a termékeket átvétel előtt a futár előtt vizsgálja meg mennyiségileg és minőségileg.
A termékeken észlelt esetleges sérülések esetén jegyzőkönyv felvételét kell kérni. A jegyzőkönyvet a futárral minden esetben alá kell íratni.
Utoljára frissítve: 2021. október 29.